Tuesday, June 30, 2009

Kenangan di Sarawak....

















kenangan di sarawak..ermm mungkin itu ungkapan yg paling sesuai aku ungkap..pada 24 mei -29 mei 2009 aku telah ditugaskan ke sarawak untuk mengendalikan kursus ePerolehan di sana...bukan tak pernah pergi sarawak..tapi ini pertama kali pergi sana sorang-sorang..n yg paling penting..ini kali pertama tinggalkan tunang..selalu ada jer sama-sama gi keje..huhuhuh
nak kata seronok..pun xder la seronok sgt kan..sbb pegi keje bukan bercuti..pengalaman mengajar kat sini ialah.."student" aku ni sporting giler..best sgt mengajar kat sana..rasa hormat mereka pada "cikgu" ni tinggi skit..smapai dlm class pun panggil aku cikgu kalau ada soalan pasal eP yg dirg tak paham..
yang tak bape nak seronoknye..malam kt sini cepat sgt..abis calss kul 5..then balik hotel "harbour view" dlm kul 5.30..mandi then kuar jalan kejap kat "waterfront"..beli kek lapis..tgk cenderahati..tup tup dah mlm dah...so seminggu tu..pas kul 6.30..memerap jer la dlm bilik...pastu tido,sok bangun gi keje balik..tu jer la kejenyer..hehehehe
tapi ni pengalaman yg bagus buat aku..camana nak survive kat tmpt org...seorang diri!

2 comments:

  1. oitt...dh buat blog rajin2 le update..jgn biar bersawang..kalo dh bersawang tebal nnti tak nmpk hehe

    ReplyDelete